Wednesday, January 6, 2010

Sinopsis 2009


Januari,2009. Aku telah berjaye menempatkan diriku dalam klas 5a4. Haha..tercapai gak target aku xmboh turun klas..Alhamdulillah..Tapi,oh tidak..Aku didapati sekelas dengan Naqi,Apik,Asif, Kudin..Lami..aiyak..mengucap pnjang aku.Nampaknye hajat aku untuk menjadi baik tahun ni xkan kesampaian,lagi..hmm,rama gop budak 4a4 tahun lepas gi 5a4. Tapi rama la jugak hok gi 5a3,5a5 ngan 5a6. Cawan lak telah naik klas..Sungguh menakjubkan..hehe..Aku,Apik ngan asif telah terpilih gi kem Amazing English kat Peladang Agro Setiu Resort ntuk beberape ari. Kat sane,Faizuddin berjaye mencipte name sebagai pelakon terbaik dan menggondol anugerah berprestij kat sane.Hahak..Bakat yang terpendam..Tahniah2..

Februari,2009.Budak laki klas aku terbahagi kepade 3 klompok,iaitu sek beloh kiri,tengah n kanan. Hok kiri adalah sek hok paling bising,jeng,degil, dan segale hok trux2 r,dan malangnye aku duk lam klompok tu. Hok kanan pulok hok paling jurus,manekale hok tengah,err,sederhane je bising dengan adenye dwa.Haha.
Aku berusahe menjuruskan diri aku dengan cube menjadi pendiam n dop care ke orang lain. Ayu plek je. Hipokrasi2..

Mac,2009.Aku baru saje mendapat lesen motor aku. L pun L la,buleh la tu.Aku stat bawak kriss aku,PCS 8746 gi skoloh dengan banggenye. Yeah,ahaha..Lam klas pulak,aku masih kurang berminat ntuk blajo. Tau dah SPM tahun ni,dah tu,nak wat gane..Kawan2 aku pulak wahi wat hal..Oh yeah,lupe,Cawe masuk sebagai budak baru ke klas ak,dari Johor..Ni sronok ni..ehehe..

April,2009. Aku mule mengumpul buku2 di atas meje,menjadikan aku orang paling kaye dalam klas aku.Kaye ngan buku..Ak pun x paham camne bleh ade banyok buku atas meje aku. Nak kate aku curik,hm,dop gop. Aku kan baik,mane curi..Haha..Yang pasti,bile ade buku kawan2 aku ilang,diorang akan cari aku. Weyy,nape ni..aku x amek ah..

Mei,2009.Exam pertengahan tahun bermule. Disebabkan tabiatku yang ske study las2 minit,akhirnye aku mendapat rezult cukup2 makan je.Hm,xpe la..cawe pulak mule menunjukkan belangnye.Katang2..Kat tempat ak pulak,hipokrasi aku telah memakan diri. Akhirnye ak surrender,dan mule membisingkan klas sket2..Naqi pom dan pandai mapuh orang lening. Apik beng kate ah. Asif pun same je. Kudin dop abes2 ngan Fame ye. Nape nok au..

Jun,2009. Argh..Sampul meje aku carik lagi.Sape punye kije au..Dah la meje aku stat nak runtuh dah..Hancur2..Hm,buku2 aku pulak bertambah2..Macam beranak pulok. Menare tu semakin tinggi dari ari ke ari.Aah,bia je la. Aku berjaye lak mendapatkan dwet dari abah ntuk wat beli helmet baru,SGV ENDLESS,tapi terpakse lak buang dwet wat sambung lesen ku yang mapuh dop lame kemudian.Aduixx..

Ogos,2009. Cawe mule wat hal.Hm,x abes2..Duk mikir trial dekat orh,sket2 aku mule dapat kesedaran. Kadang klu rajen ajop gop Naqi ngan Cawan (bkn Cawe) wat study grup skali skale.
Klas pun makin ari makin banyak. Haziq pulak nampaknye sangat bertanggungjawab dalam menjalankan tugasnye sebagai Biro Tarbiyyah klas aku. Hehe. Rajen je wat majlis tazkirah. Syaheed pun dah jarang menghilangkan diri. Bagus2..

September,2009. Adop orang prasan ari jadi aku ari ni. Sorang due je.Molek ah,aku pun xmboh kene salut tepung klu ade burfdaebang. Hahak. N trial lak. Kitorang start exam lam dewan. Ase x redi agi,tapi wat je la. Exam kali ni banyak spot ekpom.

Oktober,2009. Menare atas meje aku secare rasminye menjadi menare buku tertinggi di dunie akhirnye.Tinggi,pa Cikgu Zurifah tegur pa. Sampul meje aku lak rabak lagi. Biar arh. Malas orh care. Sek2 ni stat mangat orh study. SPM tinggal kurang sebulan aje lagi.

November,2009. Bulan SPM.Buku2 atas meje aku mule ilang,satu persatu. Kes nak SPM a ni,baru rama stat cari buku. Hm,xpe la,ak dah save ntuk aku. N ak rezab sebab lam ddewan exam,ak duk depan skali. Kanan,Akim. Kiri lak,Yuni.Hm,senyap je la aku.Kacip2..Cam bese,ketah admath mengecewekan..

Disember,2009.SPM tamat jue. Ketah 1 PSI,yang aku jawab 18 minit je pahtu tido,telah menamatkan segale penderitaan aku. Alhamdulillah,akhirnye ku bebas..Hahaha..Lepas amek Yearbook,aku ikut Naqi gi kedai hardware jap( EW),pahtu trus balik. Nak qadha tido lak. Beng kaca ah aku..zzzzzzzzzzz..

-Aku,5A4-

No comments: