Monday, April 12, 2010

Whatsername

Urm..

Post sebelum2 ni memang ntah pape. Aku tengah cube ntuk meng'epy'kan diri sebenornye ea. Cube ntuk melupakan sume, n msih mencube. Uhu. Tu r ngarut semacam je or.

Nampaknye mase utk enjoy dah x lame dah op. X lame agi, sume akan bawa haluan masing2 orh. '2 roads diverged in a yellow wood' kan. Ahaha. N aku, aku masih x wape konfiden ngan sume ni sebenarnye. P aku ase aku just gi matrik je kot pasni. Tu pun klu buleyh la. Xpe r. Xnak kusut2kan fikiran agi. Minggu lepas pom dah banyak masalah, dah asik wat aku kusut je. Sekarang dah nak lupekan sume tu.

Akhir2 ni aku makin krep kuor ngan kawan2. Ye ar, pasni dah payah nak jupe. So sementara masih ade can ni jupe ar puas2. huhu. Haih, mesti parok duk rindu ke sorang2 ekgi pasni. Haha.

Skrang nak jamming xleh lg. Jenol a.k.a lead guitar xde ekpom. Nanti dia balik a kot baru jamming balik. Ye r,gane nak maen klu lead xde. Ari tu dh cube maen xde lead, p hancur r. X jadi lgsung. Kene cukup orang jgk bru besz.

Current activity kitorang skrg buat mase nim of course, mancing r. huhu. Bes jgk. Jumaat minggu depan dah nak pi Tasik Kenyir ngan geng mancing ni, cube nasib sane lak. Tapi x best nye joran aku dah xde. Tenggelam dlm arus sungai mlm 2, dilarikan ikan kot. X sempat nak kejor, dah ilang. Aduiyh. Dahle tu joran kesayangan aku, dah dkat2 8 tahun dah joran tu. Ilang suda. Haih. Skrg duk pakai joran orang dulu sementara nak beli yang baru ni. Anyway wei kidin, bile agi nak kije? Aku nak beli joran baru eyh.. Cepat r..

Erm, skrang ni walaupun ak dah ok dah, p ntah kenape sampai skrg pom aku masih rase agak rendah diri bila orang duk cakap sal result. Kerdil btol diri ini dengan result yang x seberapa ni. Huhu. Xpe r, ak redha n ok je. Just kadang2 agak malu la jgk nak gitau org aku bleyh 6a je. Tambah2 lak bile kawan 2 gitau result dia jauh lagi ebat. Aduih. Memang menusuk aa.. Huhu.. Malu..

Ari 2 mase aku dapat peluang jadi salah seorang tenaga pengajar kat PASTI agi ar. Bukan nape, ye, memang bes dapat pengalaman jadi cikgu sementare ni, hehe. Budak2 pom comel2 lake.

Tapi gitu ar. Nak tau, ade sekali aku duk kumpul sekali ngan budak2 PASTI or n tanye diorang sal cite2 diorang. Memang banyak a, ade yang nak jadi polis, bomba, doktor, juruterbang dll. P lam mase tengah crite ngan diorang sal tu, tibe2 aku jadi serius lak suh diorang study sungguh2 supaya dapat jadi nape yang diorang cite2kan tu. Aku gitau diorang supaya wat lebih baik n jangan jadi cam aku. Aku gitau yang result aku x wape baik n so payah nak capai cite2 aku nak amek medik. Huhu. Agak sedih a time tu. Tapi xde r aku nak tunjuk kat budak2 tu. Aku wat2 rilek je la. Senyum je walaupun lam ati aku mmg haru ar. Huhuu..

Ok, cukup a utk kali ni eh. Ciaow~

No comments: